środa, 25 maja 2011

Moje odchudzanie

Hurrrrrra.
 Jeśli śledzicie moje odchudzanie to wiecie ze wczoraj minął półmetek mojego gubienia wagi. Na początku tej drogi postanowiłam ze zważę się dopiero po 10 dniach. Nie wytrzymałam...... zważyłam się dziś rano ważę, 3kg mnie po pięciu dniach. Co najważniejsze przez cały czas nie byłam głodna, posiłki co 2-2,5godz, chwilami byłam zdziwiona, ze to już czas  na następny posiłek. W czym wytrwałam nie jadłam pieczywa, słodyczy. W czym nie wytrzymam, ponieważ jest sezon na truskawki a ja je uwielbiam więc np. zamiast jednego z posiłków w ciągu 2 dni zjadłam porcję truskawek, oczywiście bez śmietany i cukru. Jak widać nie zaszkodziło to gubieniu kilogramów.
Jeśli macie za dużo ciałka a chcecie trochę zgubić zapraszam, piszę o tym czego sama doświadczam. Zamierzam po skończeniu diety napisać e-booka z tą dietą, czyli z tą dieta którą teraz rozdaje za darmo jako "kurs odchudzania"  Ale będzie rozszerzony o przepisy które komponowałam w czasie diety z poszczególnych grup produktów i być może  o trening wspomagajce odchudzanie. Będzi on dostepny prawdopodobnie za niewielka opłatą. Więc  korzystajcie z bezpłatnej wersji. Pozdawiem

Chcesz znać szczegóły diety, zapisz się się na mój darmowy kurs odchudzania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz