czwartek, 26 maja 2011

Moje Odchudzanie

Dziś siódmy dzień, po wczorajszym dniu kiedy zorientowałam się ze schudłam 3 kg, dostałam skrzydeł i chęci do dalszego działania. Na dziś przygotowałam taki jadłospis;
Posiłek1. Sałata, rzodkiewka, ogórek, cebulka pokrojone odrobina chudego jogurtu, wymieszać
Posiłek2. Ryba-kostka mintaja pieczona w foli, ser żółty, można podgrzać razem
Posiłek3. 2 plastry szynki pokroić + orzeszki ziemne, mnie bardzo smakuje taki zestaw
Posiłek4. Ogórek, groszek zielony, kalafior gotowany lub surowy, cebulka dymka-pokroić, dodać odrobinę, jogurtu chudego-wymieszać
Posiłek5. Pierś kurczaka pieczona w foli + pistacje
Posiłek6. Pomidor, sałata, rzodkiewka, cebulka dymka -pokroić dodać łyżeczkę oliwy z oliwek odrobinę octu winnego lub jabłkowego.

Zapraszam do wspólnego odchudzania komentowania diety i dzielenia się swoimi sukcesami

Chcesz znać szczegóły diety, zapisz się się na mój darmowy kurs odchudzania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz