poniedziałek, 3 kwietnia 2017

Dieta oczyszczająca dr Dąbrowskiej po pierwszym tygodniu

 Minął pierwszy tydzień mojego postu. Pierwsze trzy dni odczuwałam zmęczenie, byłam śpiąca.
Dalsze dni to przypływ energii i bardzo dobre samopoczucie.Waga w dół o 3 kg.
Nie czuje  wcale głodu, jem 3 posiłki i owoce między nimi. Uwielbiam słodycze ale ich nie mogę jeść, więc piekę sobie jabłka i to są moje słodycze smakują znakomicie.
Piję też zakwas buraczany;

ZAKWAS BURACZAY
1kg buraków umyć obrać zalać 2 litrami gotowanej gorącej  wody z dodatkiem łyżki soli, dodać 3-4 ząbki czosnku, liść laurowy i kilka ziarenek ziela angielskiego. można to zrobić w kamiennym garnku lub w szklanym słoju, nie zamykać szczelni tylko przykryć talerzykiem. po 3do 5 dni mamy zakwas przelać do słoików i trzymać w lodówce. Pić kiedy się ma ochotę. Piję też sok pomidorowy własnej produkcji

Jeszcze jedna ważna rzecz pić dużo wody min 2 litry dziennie. Ja piję wodę ze świeżym imbirem i sokiem z cytryny

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz