środa, 25 marca 2015

CellReset dzień 23

Wczoraj miałam awarię internetu więc nie było wpisu, ale nic ciekawego się nie działo bo był biały dzień dziś i jutro zielone dni. Waga nareszcie zeszła poniżej 70 kg, dziś rano ważyłam 69,4 kg  tzn że schudłam 6,1kg przez 23 dni Jest mnie wyraźnie mniej. Wchodzę w ciuchy, które od roku leżały w szafie bo nie mogłam się w nie wcisnąć. Jak juz pisałam nie było żadnego głodowania, jadłam 4 posiłki dziennie 700g mięsa, ryb i 2 jajka dziennie i w zielone dni warzywa, gotowane na parze lub surowe. Więc chodziłam najedzona i nie miałam wielkiej ochoty na słodycze, dlatego że przyjmowałam tyle białka.
Coraz bardziej przyzwyczajam sie do jedzenia bez soli już mi to tak nie przeszkadza jak na początku i myślę że po całym PROGRAMIE CELLRESET będę soliła na pewno mniej.
Na zdjęciach moje dzisiejsze posiłki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz