środa, 1 lutego 2012

Chudnij z TRENEREM

Kochani witam serdecznie!!
Mam  dobra wiadomość dla mieszkanek Warszawy i okolic, od 3 marca rusza szkolenie 3-miesięczne "Chudnij z trenerem", który poprowadzi Ewelina Jakubiak, trenowałam z nią i wiem że jest osobą solidną, kompetentną i uczciwą. Nie ukrywa tajników odchudzania przed klientem, jak to robią inni ” specjaliści od odchudzania”. Dostałam od niej maila, który wklejam poniżej, z niego dowiecie się wszystkich szczegółów . Jeśli zdecydujecie się na to szkolenie, powiedzcie Ewelinie, że informacje na ten temat wyczytaliście na blogu Zosi.
Ja też wybieram się na to szkolenie, chudnąc za bardzo nie muszę może ze 4 kg, ale z przyjemnością spotkam się ponownie z Eweliną, która ustawi mi  właściwy trening.
Miło by było spotkać się z czytelniczkami mojego bloga.
Do zobaczenia 3 marca.

Poniżej wszystkie szczegóły:

Ewelina pisze;

Wiele klientek prosiło mnie abym zorganizowała
szkolenie poza internetem i jest teraz ku temu
okazja aby poćwiczyć razem.

Od 3 marca rusza 3 miesięczny program w Warszawie
przy ul. Waryńskiego 9

Program będzie weekendowy razem będziemy ćwiczyć
po 1 godzinie dwa razy w tygodniu  (sobota, niedziela)
+ dodatkowe treningi internetowe do wykonywania w domu
oraz informacje dotyczące odżywiania i motywacji.

http://www.chudnijztrenerem-program.pl

Pomyślałam, że jeśli jesteś z Warszawy to możesz być
zainteresowana ponieważ jest to świetna okazja do
zmotywowania się aby poprawić sylwetkę na wiosnę

jak również do osobistego poznania się :-)

Przesyłam link do strony gdzie są pełne informacje
na temat kursu:
http://www.chudnijztrenerem-program.pl

Jeśli chcesz wziąć udział w kursie to nie zapomnij
zarejestrować się:

http://http://www.chudnijztrenerem-program.pl/zarejestruj-sie/

Pozdrawiam serdecznie
Ewelina Jakubiak

2 komentarze:

  1. Witaj,
    Zosiu już wkrótce znów razem poćwiczymy:-)
    zapowiada się fajna ekipa a więc i fajna zabawa,
    uczestniczki kursu nawet nie zauważą kiedy schudną :-))))

    Pozdrawiam serdecznie
    Ewelina Jakubiak

    OdpowiedzUsuń