środa, 20 kwietnia 2011

Kapsaicyna LEK NA RAKA

Wpadła mi dziś w ręce taka ciekawa informacja nt. kolejnej metody zwalczania nowotworów. Słyszałeś o tym?
Poniżej fragment informacji, która dotarło to do mnie przez FB. Tak pisze jeden z internautów.
Podaje ta informacje może komuś pomoże.


Od chwili, gdy stwierdzono u mojej żony nadzwyczaj złośliwego guza mózgubałem się każdego dnia. Lekarze i w ogóle medycyna jest bezsilna wobec tego nowotworu, a właściwie była bezsilna. Nie jestem przesadnie religijny, ale modląc się do Jezusa, w kruchcie kolegiaty w moim mieście, poprosiłem Boga o takie pokierowanie moim postępowaniem, bym nie błądził. Powtarzam, nie prosiłem GO o uzdrowienie mojej żony, lecz o
to by skierował mnie na ścieżkę prowadzącą do uzdrowienia mojej żony.
Wierzę, że to ON tę myśl mi podsunął.
Po powrocie do domu rozpocząłem poszukiwania w internecie, zresztą
robiłem, to przedtem setki razy, ale tego dnia znalazłem prawie
natychmiast informację o tym, że kilkanaście miesięcy temu uczeni z
uniwersytetu w Nottingham (Anglia) przeprowadzili badania nad KAPSAICYNĄ
podawaną wewnętrznie. Dotychczas stosowano ją zewnętrznie, jako plastry
przeciwbólowe w reumatyzmie i artretyzmie. Podając kapsaicynę
wewnętrznie zwierzętom doświadczalnym zauważyli, że chore na nowotwory•
zdrowiały.
Otóż okazało się, że kapsaicyna, dostawszy się do organizmu poszukuje
komórek rakowych i znalazłszy je, zabija mitochondria, które są
odpowiedzialne za podział i rozrost komórek.

Pisząc obrazowo to tak, jak gdyby kobiecie wy operować macicę, albo
mężczyźnie wyciąć jądra.

Kapsaicyna nie atakuje zdrowych, normalnych komórek. Informacja była
prawdziwie rewolucyjna, ale ja nie mogłem czekać, bo od odkrycia do
produkcji leku mogły minąć całe lata, a być może lek nigdy nie zostałby
wyprodukowany, bo koncerny farmaceutyczne nie są za bardzo
zainteresowane wyprodukowaniem specyfiku całkowicie leczącego organizm.
Skąd czerpaliby zyski, gdyby wyleczyli ludzi z najgroźniejszej choroby?
Postanowiłem wyprodukować lek sposobem domowym, dawkując go żonie.
Wyniki przeszły najśmielsze oczekiwania. Po czterech miesiącach,
przeprowadziliśmy w klinice rutynowe sprawdzenie stanu choroby. Ku
ogromnemu zaskoczeniu prowadzącego żonę profesora okazało się, że nie ma
w jej organiźmie ani jednej aktywnej komórki nowotworowej.

Miesiąc temu w dzienniku telewizyjnym usłyszałem informację, że
Amerykanie wyprodukowali lek o nazwie kapsaicyna. Pokazano fiolkę i
kapsułki oraz poinformowano o cenie. Fiolka ze 100 kapsułkami kosztuje
20 tysięcy dolarów, ale nie można jej nabyć w aptekach, ponieważ
leczenie odbywa się w klinice a więc dodatkowe 20 tysięcy. Bardzo
ucieszyła mnie ta informacja, ponieważ potwierdziła słuszność obranej
przeze mnie drogi.

To tyle wstępu, teraz trochę informacji o kapsaicynie.
Kapsaicyna znajduje się wyłącznie w ostrych paprykach. To ona nadaje im
ostrość. Im ostrzejsza, tym więcej kapsaicyny. Najostrzejszą jest
„chabanero„, ale w Polce niedostępna. Ja użyłem papryki „chili„. Związek
wytrąca się z papryki, zalewając jakimś szlachetnym olejem i odstawiając
do zmacerowania w ciemnym i chłodnym miejscu (najlepiej w lodówce) na 7
do 10 dni. Codziennie kilka razy wstrząsając. Po tym czasie zlać płyn do
butelki i spożywać. Papryczek nie wyrzucać. Można je wykorzystać,
dodając do surówek, co znakomicie poprawia ich smak. Nie należy się
obawiać ujemnego wpływu ostrości papryki na przewód pokarmowy. Mitem
jest opinia, że ostrość szkodzi. Wprost przeciwnie, kapsaicyna doskonale
reguluje cały układ, przy okazji nie pozwala się rozwijać tłuszczom, więc
na stałe przywraca normalne proporcje sylwetki.

PRZEPIS
Wziąć 1,5 kilograma ostrej papryki, obmyć i pokroić (koniecznie w
rękawiczkach, a potem kilkakrotnie umyć ręce, nie dotknąć oka lub miejsc
intymnych) na możliwie najdrobniejsze cząstki, razem z gniazdami
nasiennymi, bo połowa kapsaicyny znajduje się właśnie w nich.
Zalać w słoiku 1,5 litrem oleju szlachetnego, najlepiej z pestek
winogron lub lnianego surowego. Odstawić w chłodne i zaciemnione
(lodówka) miejsce na 7 do 10 dni, codziennie kilkakrotnie wstrząsając.
Zlać płyn do butelki, używać 5 razy dziennie, przed każdym posiłkiem,
po 1 łyżeczce do herbaty. Popijać wyłącznie mlekiem dla złagodzenia
ostrości. Tylko mleko ma właściwości łagodzące. Można zjeść małą
kromeczkę chleba 4×4 centymetry grubo posmarowaną masłem.
Spożywanie kapsaicyny nie daje żadnych skutków ubocznych, ponieważ
składniki są naturalnymi produktami spożywczymi. Życzę szybkiego
wyzdrowienia.
Kapsaicyna niszczy każdy rodzaj nowotworu, bez względu na to, jaką część
ciała zaatakował. Przepis podaję bezpłatnie,  Moją satysfakcją i radością jest niesienie pomocy innym...."

Tyle cytat jeśli mozesz przekaż ta informacje innym.


1 komentarz:

  1. Witam, na Allegro można kupić gotową Kapsaicynę – podaję link: http://allegro.pl/kapsaicyna-200-ml-olej-z-pestek-winogron-i-papryki-i2861562884.html Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń