środa, 4 maja 2011

Trochę relaksu od odchudzania

Właśnie wróciłam z nad  Bałtyku spedziłam tam długi majowy weekend. Gościłam u mojej wieloletniej przyjaciólki. Było BARDZO zimno i wietrznie ale na szcżeście było słoneczko. Spacerowałam brzegiem morza i wdychałam jod. Stońce i wiatr opaliły mi twarz i dłonie bo tylko to można było odsłonić na tym zimnie. Zamieszczam kilka zdjęć z tego krótkiego wypadu.
Mielno - nasze zimne morze
Wyrzeźbione przez wodę, wiatr i piasek
Mielno - deptak z Morsem
                                        Mielno-  Pierwsi ODWAŻNI, ubrani plażowicze
                                                    Zagubione w morzu piasku......
Unieście  -  Już nikomu niepotrzebny.........
                                                      Katedra w Kołobrzegu
                                            Dmuchawiec-fontanna w Kołobrzegu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz