poniedziałek, 30 maja 2011

Moje odchudzanie

Witam wszystkich.
Skończyłam własnie 10-cio dniowy cykl diety. Jakie wyniki?
Schudłam 4 kg. W pasie zgubiłam 3cm w biodrach 1cm czyli razem 4cm. Bez uczucia głodu, to dla mnie najważniejsze ze nie myslałam kiedy znowu bedę jeść, bo jestem głodna. Niby niedużo 4kg ale po spódnicach czuje że jest róznica. Dziś spodjęłan decyzje że jeszcze potrzebuje zgubić 2 kg. więc kontynuuje odchudzanie.
Zaprszam do wspólnego odchudzania, dzielenia sie swymi osiągnięciami, zostawianoia komentarzy na moim blogu, żebym mogła pisać o tym czego potrzebujecie.

Szczegóły diety na moim bezpłatnym kursie wystarczy se zapisć TUTAJ

2 komentarze:

  1. Moim zdaniem dziwne diety, głodówki lub inne sposoby radykalnego odchudzania nie zapewnią nikomu zdrowia, dobrego samopoczucia oraz prawidłowej masy ciała. Owszem niektóre osoby stosując radykalne diety prawdopodobnie schudną ale na jak długo? Poza tym niewiele osób zdaje sobie sprawę, że czynniki takie jak: diety (czyli czasowa zmiana nawyków żywieniowych), chemia dodawana do jedzenia, stres oraz brak aktywności fizycznej zakłócają prawidłową pracę naszego układu hormonalnego.

    Na moim blogu od dawna forsuje pogląd zgodnie, z którym zdrowie jest czymś w rodzaju filozofii życia, to m.in. trwała zmiana nawyków żywieniowych i stylu życia. Ludzki organizm nie jest zabawką, nie można go męczyć różnymi dziwnymi dietami, głodówkami, unikaniem białek lub weglowodanów. Nie pozwólcie aby ludzie, którzy chcą zarobić na dziwnych dietach zniszczyli wam zdrowie, nie naśladujcie aktorek lub celebrytek, nie wierzcie we wszystko co jest napisane w kolorowych pismach oraz nie oddawajcie swojego zdrowia w ręce ludzi, którzy ograniczają się tylko do wypisywania recepty z chemicznymi lekami - i nawet nie pytają pacjenta co je i pije.

    Pamiętajcie, że najlepszym lekarzem dla swojego organizmu jesteście Wy! Czytajcie książki poświęcone dietetyce, zdrowiu i medycynie zarówno tej konwencjonalnej jak i naturalnej. Obserwujcie swój organizm, zwróćcie uwagę na to jak oddziałują na was różne pokarmy, jeśli coś wywołuje u was np. trądzik lub wzdęcia to oznacza, że nie powinniście tego jeść.

    Odwiedźcie mojego bloga, tam poznacie szerzej mój punkt widzenia na kwestie zdrowotne:

    http://www.biegpozdrowie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Od lat zmagałam się z moimi kg! Próbowałam różnych sposobów na pozbycie się nadwagi, ale waga wracała. Aż wreszcie ktoś polecił coś rewelacyjnego!Nawet nie wiem kiedy zgubiłam te kg, wiem tylko ze nie glodowalam i jadłam ulubione moje potrawy a chudłam. Waga nie wróciła:) a wszystko dzieki diecie zakupionej na allegro u uzytkownika marbar1979
    polecam a komentarze mowia same za siebie...
    http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=22354136

    OdpowiedzUsuń