piątek, 20 maja 2011

Moje odchudzanie

UWAGA UWAGA!!
Przez ostatnie 4 miesiące miałam kłopoty zdrowotne, miałam złamana rękę, wiec nie ćwiczyłam jak poprzednio, trochę się pocieszałam i przybyło mi kilka kilogramów, /przekroczyłam wagę 70 kg/. 
Waga 71, Obwód bioder 107, obwód talii 79. Nie jestem z tego zadowolona wiec postanowiłam skorzystać z tej diety która proponuje w kursie darmowym na moim blogu i trochę schudnąć.



17.05  Księżyc był w fazie pełni, teraz będzie powolutku zbliżał się ku trzeciej kwadrze,w której będzie 24.05 o godz.20.52. Jak zapewne pamiętacie od pełni przez 2 tygodnie zbliża się ku Nowiu; 1.06 o godz.23.04 nastąpi Nów.W nadchodzących dwóch tygodniach będziecie mogli stosować rytuały związane z pozbywaniem się wszystkiego co zbędne w Waszym życiu. Może uporczywe zachowanie lub nałóg? Dobry czas na walkę z nadwagą. To będzie także dobry czas na remonty, porządkowanie, odważne i szybkie decyzje oraz oczyszczanie organizmów dietą i kąpielami z dodatkiem soli.
Więc jest to okres gdy księżyc mi sprzyja.


Dziś zaczęłam. Przez następne 10 dni będę się dzielić z wami tym co jem, jak komponuje posiłki, jaki trening wykonuję.
Dzień pierwszy
1-szy posiłek; winogrona i pomarańcz
2-gi posiłek; 2 plasterki szynki i 2 plasterki boczku wędzonego
3-ci posiłek; jajko gotowane na twardo i pomarańcza
4-ty posiłek; zrobiłam sałatkę z jajka na twardo, 2 listów kapusty pekińskie, pomidora, cebuli odrobina majonezu light
5-ty posiłek; 1/3 melona i kiwi
6-ty posiłek; anans /kupiłam całego/3 plastry i winogrona
Dziś nie byłam na siłowni zaliczyłam wejście 3 razy na 12 piętro.
Wieczorem wypiję herbatkę; jedna torebka Herbatki Figura z kruszyną i jedna torebka ziela senesu.
Zapraszam do wspólnego odchudzania, do dzielenia się uwagami, przepisami, do zostawiania komentarzy. można pisać na maila. 


Szczegóły na moim darmowym kursie zapisz się

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz